Veel Gestelde Vragen

-Is verzending met Kiala mogelijk?
Nee, helaas is dat nog niet mogelijk. We verzenden zo veel mogelijk geautomatiseerd om de kosten van het produkt zo laag mogelijk te kunnen houden en jullie als klant een zo goed mogelijke service te kunnen bieden (track en trace en verzendadministratie). Onze verzend-module ondersteunt helaas (nog) geen Kiala. Zodra dit wel het geval is, brengen we jullie via onze FB pagina op de hoogte (zie hieronder)

-Hoe kan ik betalen?
Via onze website ondersteunen we de meest gebruikelijke betaalmethoden. Maar wanneer je het liever in eigen hand houdt, kun je altijd een handmatige overboeking doen.

-Wat is jullie rekeningnummer?
Ons rekeningnummer voor handmatige overboekingen is: NL57RABO 0300770421 tnv Smilde. Vermeld altijd de artikelomschrijving bij de omschrijving wanneer je dit doet. Let op; bij een handmatige overboeking moet het artikel nog wel besteld worden. Bij marktplaats verkopen doen we dat zelf voor je.

-Hebben jullie een winkel?
We hebben een webwinkel en een marktplaatskraam :), maar (nog) geen fysieke winkel. Eind 2016 hopen we in Leeuwarden ook weer een opslagplaats te hebben, zodat onze produkten overzichtelijk opgeslagen staan en we klanten kunnen ontvangen (op afspraak; zie hieronder).

-Kunnen we ook langskomen (om het [produkt] te bekijken)?
Je kunt altijd even bellen of mailen om een afspraak te maken om het [produkt]  te voelen/bekijken. Dat juichen we alleen maar toe (en vinden we leuk!). Geef van te voren wel even aan waarvoor je langs wilt komen, dan kunnen wij eventueel het produkt voor je reserveren of uit onze voorraad zoeken. Dit voorkomt teleurstelling (aan beide kanten :). 

-Hebben jullie een Facebook-pagina?
Jazeker: en we vinden het leuk, wanneer je onze pagina een like geeft. Facebook vrienden worden vaak eerder op de hoogte gebracht van aanbiedingen en krijgen soms de gelegenheid om produkten al eerste zien/kopen. Je kunt ons HIER vinden.

Volg ons op Facebook